Łączna liczba wyświetleń

środa, 30 listopada 2011

54.  Gdy zachorowałem i postawiono mi już diagnozę. To tylko ja byłem kaleką w śród znajomych, rodziny…
Hmm… Wtedy czułem się psychicznie naprawdę źle…
Teraz po kilkunastu latach, po pogrzebach kilku moich znajomych. Po zestarzeniu się przyjaciół. ;-D Po ujawnieniu się wielu chorób w śród rodziny… Jestem, jakby bardziej do nich pod względem zdrowotnym, podobny… Przestałem się wyróżniać… ;-D
Ja ciągam nogą, kolega ma bóle, kuzynka choruje…
Nie chcę być świnią, ale psychicznie jest mi teraz lepiej. Mniej już przejmuję się stanem mego zdrowia… ;-D  Każdy kiedyś, będzie źle się cz-u-ł.(;-D) Będzie mniej lub bardziej niesprawny. Mnie to tylko spotkało… trochę wcześniej… ;-D

2 komentarze:

  1. Dzięki za czujność!!! ;-D
    Ale i komputer tego błędu nie poprawił???
    Chyba czóje się niezabardzo...
    Jusz poprafiam... ;-* Dzięki ;-)))

    OdpowiedzUsuń