Łączna liczba wyświetleń

piątek, 14 października 2011

9. Jestem człowiekiem, u którego seks pełni w życiu bardzo ważną rolę. Nigdy nie miałem z tym kłopotu, dopóki nie sięgnąłem po tabletki antydepresyjne. Moje libido znacznie się osłabiło. Z początku nie wiedziałem dlaczego, dopiero niedawno o tym przeczytałem.
Lekarstwa i to nie tylko te na SM. Mogą wpływać i zaburzać różnorakie czynności seksualne! To jest bardzo szeroki temat i w naszej kulturze jest tematem tabu. Nie wiem dlaczego, bo to jest przecież takie ludzkie…
Kobieta w ciąży jest dumna, ale powiedzieć jak do tego doszło to już wstyd?  ;-D

Wiem że jest bardzo dużo czynników wpływających na udany seks, są różne choroby. Są także różne sposoby radzenia sobie z kłopotami seksualnymi i z jego leczeniem. Na pewno nie wolno nam się zamykać i przestać okazywać sobie czułości. Przytulanie, pocałunki, pieszczoty są nam niezbędne do akceptacji samego siebie.
Poza tym… ;-D  - Jak wpływają na partnera… ;-)))

Jak głupio jest wam o tym otwarcie mówić, a macie jakiekolwiek problemy, to przeczytajcie broszurkę PTSR - „SM i… seks” Są tam różne wskazówki na temat tego, co powinniśmy wiedzieć, co przeczytać i do kogo się zwrócić.
No i jest jeszcze Internet. Tylko… Pssssss  Pamiętajcie że to TABU i wstyd ;-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz