Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 18 października 2011

18. Zaburzenia wzroku, zapalenie nerwu wzrokowego.
To znaczy zaburzenie całego szlaku wzrokowego, który jest odpowiedzialny za kontakty oka z mózgiem. Mogą wystąpić bóle, a nawet całkowita, najczęściej cofająca się, utrata wzroku. Miałem podobne symptomy i nadal mam. Na początku po środku pola widzenia, coś było nie tak. Nazwijmy to górką. Były badania, stwierdzenie okulisty, że na to oko nie powinienem widzieć… ;-D
Na szczęście widziałem i po tabletkach sterydowych w przeszło.

Na tym przykładzie stwierdziłem że lekarze, to tak jak nauczyciele - też ludzie. ;-D

Miałem też później olbrzymiego zeza. Ciekawostka, jak jechałem samochodem, to widziałem dwie drogi. Nie byłem pewny w którą mam wjechać. ;-))) Zakleili mi oko, by zmusić to chore do podjęcia pracy. Do tej pory gdy się zmęczę, pojawia się u mnie lekki zez. (Objaw Uhthofa).
Było też spore zamglenie części pola widzenia. Część z tego mi została, w prawym oku po zewnętrznej, kilka procent jest zamglone. Trzeba się umieć do tego przyzwyczaić, zaakceptować. Bo czy jest inne wyjście? ;-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz