Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 13 października 2011

8. Alkohol, papierosy, wiadomo, tego nie należy nadużywać. U mnie jednak, choć nie palę, daje dobry skutek, wypalanie raz do roku, 10 papierosów w ciągu dnia, przez okres trzech tygodni. Najczęściej jest to sanatorium… ;-D Przez ten okres jestem nieco przymulony. Jednak po zaniechaniu palenia, mózg podejmuje  pracę jakby na zdwojonych obrotach. Jak to u mnie działa, proszę nie pytać. Nie wiem… Ale skutek jest ;-D
                                                            ***
 Mogę wykonywać kilka rzeczy na raz... Cieszę się z tego... Rozmawiać, kierować samochodem, widzieć co dzieje się po bokach, słuchać radia. Nie wszyscy zdrowi tak potrafią… Jednak nie zawsze tak było. Miałem kilka stłuczek samochodem po rzutach i nie zawsze wiedziałem jak do nich doszło.  
                                                           ***
Nie wolno leżeć i oglądać bezmyślne telewizji. To nie jest dla mózgu stymulujące. Mózg musi pracować. Przypomnijcie sobie szkołę czy okres gdy pracowaliście. Czy to był  wtedy taki wysiłek? Tak, to to jest właśnie standard. My z SM, musimy ćwiczyć by jak najlepiej i jak najdłużej normalnie funkcjonować… Nikt za nas tego kochani nie zrobi… ;-D  
                                                           ***
Gdy w sklepie, swego czasu, nie mogłem sobie czegoś przypomnieć, zacząłem ograniczać między innymi zakupy. Wychodząc z domu myślę dziś jaką potrawę ugotuję, a nie jakie produkty muszę kupić. 
Bo, gotując obiady, wiem czego potrzebuję, a co już mam. Pomogło do tego stopnia że nie potrzebuję już listy zakupów, a po sklepie chodzę bez stresu. ;-D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz