Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 18 października 2011

15. W zeszycie; „SM i zaburzenia mowy” (PTSR) przeczytałem mądre zdanie.
„Trudności w mówieniu są frustrujące i męczące, gdyż utrudniają kontakt z otoczeniem.” Muszę dodać że i mobilizujące.
W takim momencie, wkurzony że nie dam rady „powiedzieć tego co pomyśli głowa”. Postanowiłem, że się nie dam…. To było wtedy gdy uczyłem się po rzucie chodzić.  
Mózg mi działał jak na zwolnionych obrotach. Usta i język nie chciały mi się układać jak chciałem i były nieposłuszne. Wiecie co zrobiłem? Podjąłem w ESKK  naukę języka Niemieckiego dla średniozaawansowanych. Gdy dało to oczekiwany rezultat, poszedłem z Urzędu Pracy na kurs komputerowy, potem graficzny. Podjąłem pracę jako niepełnosprawny w Studiu Graficznym.  
WALKA, PRACA, WIARA W SIEBIE, ĆWICZENIA... Funkcjonuję teraz lepiej niż inni zdrowi w moim wieku. ODNIOSŁEM SUKCES!!!  ;-D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz