Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 stycznia 2012

98. Od paru lat mam jedną nogę zimniejszą. Szybciej mi na dworze marznie. Myślałem że to coś związanego z krążeniem krwi, ale chyba nie... Miałem robione badanie- Dopplerowskie USG i wykazało że wszystko w normie. Mówią że to może być związane z SM-em? Może i tak… Wyniki analiz mam dobre, poza tym nie chce mi się szukać następnej choroby, skoro jest i tak nieźle. 
Badanie USG Dopplerowskie, chciałem zrobić a propos zastosowania stentów w leczeniu SM. Wyszło na to, że wszystko mam drożne, a skoro tak, to po co robić mi operację? Z jednej strony się cieszę, z drugiej jednak, bardzo bym chciał zrobić sobie operację, wyzdrowieć i zapomnieć o tym całym, pioruńskim SM-ie.

2 komentarze:

  1. Witam!!Zapomnij jak najszybciej o tej swojej chorobie i jeżeli operacja ma cokolwiek pomóc zrób !Jesteś jeszcze młody przed Tobą życie .Wiem powiesz ciężko ,ale nic nie pomagając sobie możesz robic sobie wyrzuty ,że mogłeś !!!! Doppler nie jest jedynym badaniem drożności !!! czuję ,że maleje Twój optymizm ,musisz miec nadzieję .Ludzie starsi narażając czasami życie i wiedząc o tym doskonale podejmują różne operacje ,żeby przeżyc chociaż miesiąc lub parę .Zabierz się ostro za siebie i rób co tylko można ,żeby ulżyc sobie w tej (jak to mówisz)pioruńskiej chorobie jaką jest SM !!! Powodzenia idzie wiosna optymizmu będzie więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę że masz sporo racji. Choć twój komentarz jest krótki, to jednak bardzo treściwy. Muszę go dokładnie przemyśleć... ;-*
    Nie martw się nie mam doła... ;-)))

    OdpowiedzUsuń