Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 5 stycznia 2012

79.  Jaki jest Sylwester osób niepełnosprawnych? Hmmm… Smutny?… ;-D
Ale myliłby się ten, kto uważa że wszyscy niepełnosprawni się do tego przyznają. Ja też się do tego nie przyznam… ;-)))
Bo choć żal mnie ogarnia, gdy patrzę na imprezy z ludźmi młodymi, w pełni zdrowymi, szczęśliwymi… Ja też chciałbym być jeszcze taki… Sprawny…
Ale co zrobić… Ten etap mam już za sobą. Trzeba się z tym pogodzić i czerpać radość z tego co jest, bo może być jeszcze gorzej… ;-D

Widzę Janusz że masz dołek… ;-)))

Nie pierwszy i nie ostatni. Wyjdziesz z niego, tak jak zwykle i nikt nie pozna że się smuciłeś… ;-D
Pójdziesz z żoną na koncert Sylwestrowy do Filharmonii i będziesz się bawił na prywatce. Pokuśtykasz może potem na występy i pokaz sztucznych ogni na rynku i będziesz czerpał z tego radość.
Bo przecież, nie przyjdzie ci do głowy że może być inaczej… ;-)))

1 komentarz:

  1. SMUTNE !!! WIEM ,ŻE PRAWDZIWE !!! Czuję tak samo, mam także doły , ale "zbieram się do kupy" ..tak trzeba Januszu ,tylko optymizm może nam pomóc !!! Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń