Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 grudnia 2011

70.  Robię sporo wpisów dziennie, na różne tematy, pasujące do moich stron. Nie wiem czy nie za duże tempo sobie narzuciłem i czy przez to, Blog dalej jest czytelny… 
Czasami, bywa że ktoś mi przeszkadza i trudno mi się skupić. A że akurat muszę umieścić na blogu tekst, to czasem nie jestem z niego zadowolony.
Jestem bardzo rad gdy go czytacie, ale też i ja muszę mieć satysfakcję, z tego, że moje teksty są coś warte. Że są czytane i komentowane. Szanując siebie, muszę szanować też i czytelników.
Pewnie wkrótce, coś zmienię i zmniejszę tempo. Bo to i święta i trochę się męczę. Muszę jeszcze to przemyśleć, ale na razie postaram się by było po staremu… ;-D  

1 komentarz:

  1. Witaj ! ja czekam na Twoje teksty...weż się w garśc i pisz ...oczywiście święta musisz odpocząc ,byc z rodziną , miec je dla siebie !!! Mało internautów dotarło do Twojego bloga ...szczególnie tych chorych ...cierpliwości...my czytelnicy będziemy czekac na to co zmienisz i jak!! pozdrawiam bardzo serdecznie !!!:))

    OdpowiedzUsuń