Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 5 grudnia 2011

60.   Czytałem dzisiaj trochę blogów pisanych przez osoby chore na SM. Raczej to są wpisy osób opisujących ich przebieg rzutu. Rzadziej opisywane są etapy walki z chorobą, ich zaskoczenie, myśli które nachodziły ich przez lata… Często, są to już martwe Blogi, kilka wpisów i wszystko…
Zastanawiam się czy i z moim Blogiem będzie tak samo. Pewnie tak… ;-(
Kiedyś bardzo popularny portal: Nasza Klasa, pomału zamiera. Wiele innych, też ma tendencję spadkową. Ludzie się nimi szybko nudzą. Nie tyle ci co te Blogi prowadzą, co ich czytelnicy. To chyba normalne. Mnie to jednak smuci.
Świadczy to że człowiek szybko się wypala. Spada zainteresowanie i zmieniają poglądy. No cóż… Żyje się od etapu do etapu, wygasają poprzednie myśli. Moi znajomi, z którymi przyjaźniliśmy się w Polsce, po wyjeździe do Stanów, w ogóle się nie odzywają. Powiadacie smutne… Ale prawdziwe.
Na razie jest dobrze z moim Blogiem i mam nadzieję że uda się jeszcze przez jakiś czas wzbudzać waszą ciekawość, a może nawet emocje… ;-D

A tak poza tym… ;-D  Klikajcie w reklamy. Was to nic nie kosztuje, a może do mego koszyczka coś wpadnie. ;-)))
Przez miesiąc nikt nie kliknął i nawet nie wiem czy opłaca mi się te reklamy na mojej stronie trzymać ;-)))  Żaden cent nie wpadł, a przecież by się przydał jakiś prezent na… Święta… ;-)))))) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz