Łączna liczba wyświetleń

środa, 31 października 2012

            231.  Monika Maślińska na stronie, http://www.facebook.com/smwalczosiebie napisała bardzo mądrze o kłopotach ludzi z SM-em.
(…) Mam nadzieję, że dzięki tej kampanii ludzie będą bardziej świadomi co to jest za choroba i już nigdy więcej nie będą patrzeć na nas z pogardą. Choruję dopiero od roku, a mam już wiele przykrych doświadczeń... Np. byłam z dziećmi w sklepie, akurat zaczynał mi się kolejny rzut- oczopląsy, utrata równowagi i bełkotliwa mowa- ekspedientka sięgnęła po telefon i podejrzewam, że chciała zadzwonić pod 997... Pogarda w jej oczach do dziś mi się przypomina... Albo ludzie rozmawiając ze mną patrzą na moje posiniaczone ręce od zastrzyków, a nie w oczy i z góry zakładają, że to przemoc domowa... Przydałyby się również lekcje tolerancji w szkołach. Ucząc od najmłodszych lat dzieci jakie są choroby i jak trzeba zareagować być może uda nam się zwalczyć to zjawisko niesprawiedliwych osądów! pozdrowienia dla wszystkich SM- owców i ich rodzin! (…)
Umieściłem go całego na stronie mojego Bloga, bo wielu z nas z takim traktowaniem się spotkało. Chciałbym żeby ktoś kto sięgnie po telefon, coś pomyśli w głowie, postawi minę, zastanowił się najpierw czy posądzenia jego są słuszne i czy swoją ignorancją kogoś nie urazi i nie skrzywdzi…  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz