Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 11 października 2012

               219.  Właściwie, to zeszłoroczne Postanowienie Noworoczne zostało już wykonane. Brzmiało ono – Będę pisał Bloga. Będą to trzy strony o różnej tematyce.
Na tej stronie – „Moje SM i nie tylko”, dziennie średnio, odwiedza mnie kilkanaście osób. Dla mnie to dużo.
Oznacza, że ktoś tą stronę znalazł i że ona go zainteresowała. To miłe i mnie dowartościowuje. Odwiedzając różne strony zostawiałem przy okazji linki do swojego Bloga.             Byłem odwiedzany przez ludzi z drugiej półkuli, ze Stanów, Kanady, całej Europy. Najwięcej ludzi odwiedza mnie ze wschodu- Rosja, no i Polska, Niemcy.
Nie miałem właściwie takiego planu. No bo jakim cudem w śród tylu setek tysięcy blogów ktoś miałby czytać akurat mego? Szanse są nieduże, a tu… Moje przemyślenia, poglądy, widzenie świata są czytane codziennie, przez pewną grupę ludzi. Znaczy że kogoś zainteresowałem, to mile łaskocze moją „Psyche” Liczba osób wpadająca na te strony się zwiększa, zamiast maleć jak się spodziewałem.
No i jak tu zawiesić działalność?
Blog – „Moje przemyślenia” Czyta codziennie ponad pięć osób, „Moje opowieści i historie” trzy. Ale to w sumie daje już sporą garstkę osób… Komuś sprawiłem przyjemność, zainteresowałem swoimi poglądami, może stałem się bratnią duszą?
Miałem pisać by ćwiczyć umysł, nie dać mu popaść w odrętwienie, sprawić by myślał, pracował, rehabilitował. A tu miłe zaskoczenie, skutek uboczny terapii… ;-D
Dziękuję… ;-*
Będę pisał nadal, może ktoś jeszcze się przyłączy? Nie obiecuję utrzymywać nadal takiego tempa, ale kilka postów na tydzień… ;-D
Od Nowego Roku, postanowiłem obarczyć swój umysł nauką. Będę szlifował swój Angielski. Może przypomnę znane mi jeszcze języki Niemiecki i Rosyjski, którymi posługuję się dość śmiało od dawna? Tak że rok 2013, będzie oznaczał dla mnie rok poligloty.   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz