Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 18 kwietnia 2013

                 314. A może ktoś skorzysta z mego doświadczenia?... Urolog, nerki tworzą piasek i kamyczki więc jestem pod opieką. Co pół roku mam wizytę. Diabetolog, miałem podwyższony cukier, teraz jestem pod opieką i mam wizytę co pół roku. Kardiolog, nierówna praca serca i jestem pod opieką. Wizyta co pół roku. Neurolog. O tu to jestem w programie, kontakt telefoniczny, a wizyta? Mam skrupuły, więc kilka dni... ;-D Jak już raz trafię do lekarza, to staram się go już nie, oczywiście jak jestem zadowolony, nie opuszczać... Acha, jest jeszcze Audiolog... ;-D Może to i cwaniactwo, ten cały system przeze mnie opracowany, ale wiecie jaka czasem to wygoda... Jak potrzebuję lekarza na już, to najdalej za kilka dni go mam... Polecam. ;-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz