Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 sierpnia 2013

369.

      Ludzie mają różne problemy, chorują na różne choroby. Naprawdę cieszę się że czasem im zwykła dieta wystarcza do poprawy zdrowia... Wystarczają zioła, lub suplementy i ćwiczenia chińskie. No ale jak wiadomo, czasem to nie wystarczy i trzeba ratować się czymś mocnym... Reemisja, nawrót... to ciężkie doświadczenia... A ta cholera każdego atakuje inaczej... ;-) Ja na początku choroby też próbowałem wszystkiego. Już pisałem że zażywałem zioła, suplementy i witaminy. Chodziłem po bioenergoterapeutach, babkach i szamanach. Myślę że każdy poważnie chory tak miał. Jednym to pomagało, innym, tak jak mnie nie. A później zadzwonił do mnie lekarz i spytał czy nie chcę spróbować czegoś innego... Spróbowałem, działa i już nie szukam... Czekam na naturalną śmierć ze starości. W wieku 85 lat... ;-D
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz