Łączna liczba wyświetleń

środa, 3 lipca 2013

349.

Spytałem na portalu:
          Od kiedy należy się niepokoić gdy na swoim subkoncie nie zaobserwuje się żadnego przypływu gotówki z 1%? Wielu ludzi przekazało swój podatek mojej osobie, a ja dalej nie wiem, czy to coś dało... Minął maj, czerwiec a na moim subkoncie "Dobro powraca" nadal zero... Czy powinienem się niepokoić. Może coś z numerem konta pochrzaniłem ;-D... ?
          Elżbieta pisze: Troszkę dziwne, że tak długo nie masz żadnego przepływu gotówki z 1%. Ja już w maju miałam pierwsze pieniądze w tej samej co Ty fundacji ale subkonto późno otworzyłam bo dopiero pod koniec marca i sporo osób, które by to zrobiły na moje leczenie i rehabilitację rozliczyły już swój PIT. Ale może osoby przekazały Ci darowiznę dopiero na koniec kwietnia więc biorąc pod uwagę że U.S. od złożenia Pit-u ma 3 m-ce na rozliczenie podatku i przekazanie 1% jeżeli faktycznie wiele osób dokonało przekazania 1% swojego podatku na Twoją rzecz, to w lipcu stan subkonta nie powinien już być zerowy.....

          Margaret pisze: Urzędy Skarbowe maja czas na przekazanie 1% do końca lipca. I większość robi to w ostatniej chwili. Ale dokładny wykaz ze wskazaniem ile na kogo przysyłają w październiku Dlatego większość organizacji posiadających OPP i subkonta przekazuje informacje o środkach dopiero w listopadzie. 
          Dziękuję za informacje, poczekam więc, chociaż ciekawym bardzo jak to wszystko zadziała. Czy uda mi się nazbierać na rehabilitację w klubie, a może nazbieram na rower trójkołowy elektryczny?...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz