Łączna liczba wyświetleń

środa, 29 maja 2013

                   334. Mam wrażenie że chorzy na SM, są takim papierkiem lakmusowym naszego niezdrowego systemu opieki zdrowotnej. Bo przecież objawy SM- u obejmują wiele grup chorych...
Jesteśmy czerwoni ze złości bo - tylko niektórych z nas leczą… Zieloni bo nie umiemy lub nie mamy siły pomóc sobie… Żółci bo w ogóle chorujemy...
Tak ma większość chorych. Tak ale to my mamy prawie wszystkie objawy dotyczące tych chorób. Przykład? Proszę…
Możemy mieć paraliż (miałem), mogą się nam trząść ręce (miałem) odbiera nam pamięć, wzrok, słuch, mamy zawroty... (mam). Ciężko możemy oddychać, serce pracować, sikamy w majtki... I co? nie papierek lakmusowy?
…Leki dla szczęściarzy... Nie papierek? Brak funduszy na wózki, pompy, pieluchy... Nie papierek?... Czy to czegoś Wam nie przypomina… ;-D …Oj się rozgadałem znowu... Filozofowanie to moja pięta Achillesowa... ;-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz