Łączna liczba wyświetleń

piątek, 25 maja 2012


159.  Były niedawno w Białymstoku targi biżuterii i minerałów. Wpadliśmy tam zobaczyć co i jak, bo  choć organizowane są po raz kolejny, nigdy na tych targach nie byliśmy.
Nie byłem zaskoczony, bo było tak jak myślałem. Wiele wstęg korali, kamieni szlachetnych, pierścionków. Minerały z całego świata, kryształy, oprawione i surowe. No może nie te z górnej półki, ale były nawet te za kilka tysięcy. Było na co popatrzeć, nawet nie szkoda było oddać na bilety, tych kilkunastu złotych. Były muszle, rękodzieło jubilerskie i rzemieślnicze, kły rekina ;-D. Te kamienie przecięte na pół ze wspaniałym błyszczącym środkiem… Naprawdę warto wpaść i zobaczyć to wszystko.
Ciekawa rzecz, ale najwięcej zakupów robiły i najbardziej się rozpychały starsze babki. Mimowolnie pomyślałem sobie. – Najbardziej narzekają na wysokość emerytury, że brak im na leki, ale na takie kamyki nie szkoda im wydać nawet i kilkuset złotych… No ładne, nie można się oprzeć, ale w portmonetce nie wiele osób miało tyle kasy co one…. ;-D

Było też i stoisko do samodzielnego płukania złota, różnego rodzaju skurzane ubrania, jedzonko. Było też i stoisko z łóżkiem i fotelami relaksacyjno- masującymi. Mieliśmy okazję wypróbowania tego sprzętu… Marysia z fotela była bardzo zadowolona. Ale mnie łóżko skojarzyło się z „Hiobowym łożem”. Tak ostro masowało na łopatkach i po tyłku, że trudne to było mi do zniesienia… Brrr… Podobno jest to bardzo pożyteczne urządzenie dla osób cierpiących na SM. No, pewnie tak, ale ja po takim jednym zabiegu tego łóżka bym nie kupił. Mówią, że wiele osób z SM-em ma takie w domu, lub korzysta z niego u nich, w gabinecie. Chwalą sobie je bardzo i pomaga im w rozruszaniu mięśni i kręgów.
Na wszelki wypadek, jakby ktoś chciał, podaję ich stronę internetową… Bo może obrazki ze strony, pomogą coś podobnego znaleźć i w Waszej okolicy… ;-D
/ www.bimedica.eu /     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz