Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 6 września 2012


203.  Czasem warto się cofnąć do moich pierwszych wpisów, zwłaszcza na tej stronie Bloga. Na początku też poruszałem różne aspekty dotyczącej mojej choroby. Może nawet bardziej osobiste… Przez tyle lat, nazbierało się wiele doświadczeń, przeżyłem wiele ciekawych historii. Ach, jak ten czas leci… ;-D
Sam jak mam czas wpadam na te strony które wcześniej napisałem. Nie tylko by się nie powtarzać, ale i w celu poznania tego nastroju gdy słowa na blogu wtedy powstawały…
Jest tylko jedna sprawa… Zaglądam kilka razy do Internetu, piszę teksty, czytam posty na Fecebook-u, sprawdzam pocztę, itp… Boję się że w padnę w komputerowy nałóg… Zauważyłem pierwsze symptomy, a nałogi są u mnie, (tak myślę), genetycznym obciążeniem… ;-D Muszę uważać, myślę, że nie będziecie się gniewać gdy będę robić dłuższe przerwy… ;-))) No i ten mój SM… 

Dostałem tylko co  SMS-a że powstaje jakiś nowy program, u nas w Białymstoku. Dotyczy ludzi w gorszym stanie, na wózkach itp. Nie wiem co i jak, ale jak kogoś z Podlasia to interesuje i poza tym, do niego dotrze ta wiadomość, to może się skontaktować z Naszym Stowarzyszeniem najlepiej z Z Zosią - przewodniczącą. Jakby co, to mam do niej komórkę. ;-* Aha, dotyczy to podobno też ludzi starszych bez limitu wieku....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz