Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 sierpnia 2012


195. Agresywny Szympans i Bonobo. Szympans, agresywna bestia, zwłaszcza samce. Za to Bonobo, pacyfista i jak hipisi, wolny, żyjący w grupie, nie stresujący, kochając się rozładowuje agresję…
Do kogo jestem bardziej podobny z charakteru. Jaki jest kierunek mojej ewolucji? Nie jestem agresywny, tak jak kibole, bezkarcy dresiarze, narodowcy, faszyści. Nie lubię przemocy, bijatyk. Jestem spokojny, nie lubię stresu… Jestem taki Bonobo…
Bonobo potrafią ze sobą współpracować. Szympansy - nie mniej inteligentne, jednak nie potrafią sobie ufać. Doskonały przykład na potwierdzenia przysłowia – „Zgoda buduje, niezgoda rujnuje”.
Skomplikowany ten cały system ewolucji człowieka…
Wiecie że człowiek ma w sobie ten sam gen spokoju co Bonobo, a Szympansy nie…
Wierzyć się nie chce… ;-D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz