Łączna liczba wyświetleń

środa, 11 kwietnia 2012

141.  Zrobiłem porządek z m@lami. Tymi które wysyłam wszystkim przed Świętami. Mam ich sporo i wysyłając życzenia nigdy nie otrzymywałem od nich na nie odpowiedzi. To są koledzy i koleżanki z którymi nie widziałem się od lat i urwał się kontakt. Ja piszę życzenia do nich, oni już do mnie nie…
Wysyłałem tych m@ili koło setki. Teraz zredukowałem do około osiemdziesięciu. Tylko Ci którzy przynajmniej raz w roku się odezwą i napiszą co też u nich słychać. Jest także rodzina, koledzy, przyjaciele. Śmieję się, bo wygląda to tak jakbym robił porządki przed śmiercią. Ten jest ze mną blisko, a ten by i tak na mój pogrzeb by nie przyjechał, więc nie ma potrzeby pisać… ;-)))
Dałem im taką szansę, kto w tym roku się nie odezwie, tego ze świątecznej listy wykreślam… Pewnie nawet nie wiedzą że na takowej byli… ;-D 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz